2016. október 21., péntek

Az új kinézet

Megszabadulni a speciális melltartótól maga volt a felüdülés, egy nagy, széles mosollyal az arcomon.. Az utolsó napon, amikor még kötelező volt viselnem, besiettem egy fehérneműboltba, és lemérettem magam. Szerencsés voltam, ugyanis az eladó az üzletben nagyon segítőkész volt, és segített kiválasztani a megfelelő kosárméretet, és megmutatta a számomra legideálisabb típusú melltartókat.


Viszont az első új bikini beszerzése elég kalandosra sikeredett. Nagyon mély részletekbe nem szeretnék belemenni, de még mindig mosolyt csal az arcomra. A többi hölgynek csak annyit üzennék, hogy bizony senki ne menjen pezsgőzni, mielőtt bikinit készül vásárolni, én ugyanis egy rikító rózsaszín pókhálóhoz inkább hasonlítható bikinivel lettem gazdagabb. Viszont azt biztosan állíthatom, hogy nagyon jól mutat az új ciciken.

Azt már többször is említettem, hogy az én megmaradt, természetes szövetállományom miatt a méretválasztás elég korlátozott volt, így szerencsére a mostani mellem mérete  sem akadályoz az aktív sportolásban. Visszarázódni az edzésbe egy külön kihívás volt. Konzultáltam személyi edzővel, aki körültekintően felügyelte az edzéseket. A felsőtestet, különösen a mellizmokat nem terheltük.

Az elmúlt 2 hónapban sikerült megszokni az új külsőmet, most már az alvásban sem zavarnak. Az implantátumok masszírozása is meghozta a pozitív eredményt, most már sokkal puhábbnak érzem őket, és a hegek is szépen halványulnak. Én beszereztem egy úgynevezett bio olajat, ami elősegítette a gyógyulást, ugyanakkor a bőröm sem húzódik már. 



Luca a műtét előtt mondta, hogy majdnem mindenki megemlíti, hogy „hát bizony lehetett volna nagyobb is”, így megvallom, szemtelenül én is eljátszottam a gondolattal, hogy mi lett volna ha… De gondolom ez is egy természetes reakció a nők igen nagy százalékánál. Viszont azt érdemes hozzátennem, hogy pozitív hatása volt a műtétnek az önbizalmamra.

Most már nem feszélyez a ‘uszoda’ szó, és szívesen foglaltam le egy wellness napot a nővéremmel. Sokkal nőiesebbnek érzem magamat, más szóval magam mögött hagytam a tinédzser kislány külsőmet, és azzá a nővé váltam, amire mindig is vágytam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése